والیبالی ها به ایران برگشتند!!

والیبالی ها به ایران برگشتند!!

دیشب ملی پوشان تیم ملی والیبال کشورمون با دست پر به ایران برگشتند و با استقبال گرم هواداران در فرودگاه امام روبروشدند!

مسئولان و ملی‌پوشان والیبال ایران پس از کسب جام قهرمانی آسیا از استقبال گرم مردم در فرودگاه امام خمینی(ره) مسرور شدند.

تیم ملی والیبال ایران پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با در دست داشتن کاپ طلا و مدال‌های خوشرنگ طلایی از پلکان ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) در آغوش جمعی از هواداران و مسوولان قرار گرفتند.

صالحی‌امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جمعی از مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای استقبال از قهرمانان والیبال به فرودگاه آمده بودند.

                                                     7-960.jpg                                 

 

سعید معروف: دیگر به دنبال مدال‌های جهانی هستیم

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مراسم استقبال فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: انتظارات مردم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر آورده کردیم و حالا به دنبال کسب مدال طلا و بالا بردن ارتقای ایران در جهان هستیم.

 

سعید معروف، در حاشیه مراسم استقبال از کاروان والیبال ایران در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) ، اظهار کرد: امروز همه باور دارند که والیبال ایران فراتر از آسیا است و چندین سال است که در آسیا فینالیست هستیم. در دو سال قبل هم قهرمانی‌های پیاپی را کسب کردیم.

 

وی افزود: امروز والیبال ایران به دنبال کسب اعتبار در تورنمنت‌های جهانی است. همان طور که مردم انتظار داشتند که به حریفان آسیایی کمترین گیم را بدهیم همین اتفاق افتاد و با یک ست باخت، قهرمان مسابقات آسیایی شدیم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال، تاکید کرد: گرفتن دومین جام قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که اقتدار والیبال ایران مطلق است و مدال طلای دوره قبل هم شانسی به دست نیامد. امیدوار هستم که در آینده بتوانیم مدال جهانی کسب کنیم و این اعتبار را برای والیبال ایران بیشتر به ارمغان بیاوریم.

                                        

 

 

محمد موسوی: این بار مردم حرص نخوردند!

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در مراسم استقبال در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: مردم ایران مثل مسابقات لیگ جهانی حرص نخوردند و راحت قهرمان شدیم.

محمد موسوی پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است. شاید حتی قدرت های برتر آسیا مثل چین و کره جنوبی هم در حال حاضر در حد و اندازه تیم ما نباشند. تیم های درجه دو آسیا هم فاصله زیادی با ما دارند. انرژی ما در مسابقات قهرمانی آسیا صرف بازی های نهایی شد.

 

وی افزود: خوشبختانه در مرحله مقدماتی کار سختی نداشتیم و توانستیم تمام انرژی خود را برای بازی های حساس با ره و ژاپن ذخیره کنیم. مردم ما هم دیگر مثل لیگ جهانی حرص نخوردند و به نظر راحت قهرمان شدیم.

 

سرعتی زن تیم ملی والیبال تاکید کرد: خوشحالم که برای دومین بار در آسیا قهرمان شدیم. والیبال جهان رو به جلو حرکت می کند و باید ما هم همچنان دنبالا پیشرفت باشیم. خوشحالم که مردم ایران باز هم شاهد موفقیت تیم ملی بودند. بعد از مسابقات لیگ جهانی اعتماد به نفس همه بازیکنان بسیار بالا رفت. شخصیت تیمی ما بالا رفته است. البته هیچ گاه هم مغرور نشدیم. با تیم های درجه دو آسیا هم با انگیزه کار می کردیم.

 

 

عادل غلامی: دیگر آسیا برای ما کوچک است

عادل غلامی پس از بازگشت به ایران و در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: واقعاً همدلی خوبی در بین بازیکنان والیبال ایران وجود دارد. از ابتدای مسابقات قهرمانی آسیا تیمی کار کردیم. یکدل و رفیق بودیم و فقط برای موفقیت تیم ملی ایران جنگیدیم و خدارا شکر که موفق شدیم.

                                               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | سه شنبه 16 مهر 1392 - 14:23 |