محمد موسوی:ایرانی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد

محمد موسوی:ایرانی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد

محمد موسوی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمان قاره های جهان اظهار کرد: این رقابت ها خیلی بزرگ است و هر چهار سال یکبار برگزار می شود. تیم های بزرگی در این مسابقات شرکت می کنند. که وقت خوبی برای تمرین کردن ندارند. همه بازیکنان سایر تیم ها هم مثل ایران درگیر مسابقات لیگ داخلی خود هستند. ما هم تا سه، چهار روز قبل درگیر مسابقات لیگ و تیم های باشگاهی بودیم. اما حالا به تیم ملی ملحق شدیم. با این حال خداراشکر شرایط بدنی بازیکنان خیلی خوب است.

 

وی افزود: بهترین بازی های تدارکاتی که می توانستیم برای لیگ جهانی سال آینده داشته باشیم همین مسابقات قهرمان قاره های جهان است. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی ارائه دهیم و ثابت کنیم پیروزی ها در لیگ جهانی یک اتفاق نبود. نشان دهیم که ایرانی باز هم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

 

 سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در پایان گفت: به هر حال کار قدری سخت است. شرایط لیگ با اردو های تیم ملی فرق می کند. ساعت و نوع تمرین ها و سفرهای پیاپی در رقابت های باشگاهی قدری موجب خستگی بازیکنان می شود. با این حال بازیکنان ملی پوش از جمله خود من انگیزه بالایی برای حضور در این مسابقات داریم. امیدوارم بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. سختی ها هست و خستگی بدنی هست و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

8-840.jpg  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: محمد موسوی,

نویسنده : غزل | سه شنبه 21 آبان 1392 - 20:56 |